PT Pepsi Cola Indobeverages Ungaran use the level of distribution line of inderect distibution i.e taking use of agent; from agents to retailers and being continued to final consumers. It is because of the density levels which are different in each marketing area. The considered factors in selecting the distribution line of soft drink are market,product,agent and company. To reach the optimal s…
Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis tingkat kinerja kesehatan bank berdasarkan komponen rasio pemodalan, risiko likuiditas dan rasio rentabilitas pada PT Bank Tabungan Negara (Persero), Tbk. periode 2012-2014. Penelitian ini mengacu pada Surat Edaran Bank Indonesia (SEBI) No. 13/24/DPNP tanggal 25 Oktober 2011 sebagai dasar perhitungan dan menggunakan metode analisis Indeks Berantai. Pe…
Tugas Akhir ini bertujuan untuk menganalisis sumber dan penggunaan dana yang dihimpun oleh PT. Bank Rakyat Indonesia (Persero) Tbk periode 2012-2014 dengan asumsi menggunakan metode pool of funds approach. Kemudian untuk mengetahui perkembangannya digunakan angka indeks berantai serta proporsi dari sumber dan penggunaan dana PT. Bank Rakyat Indonesia (Persero) Tbk periode 2012-2014 dengan mengg…
Title: The Implementation of CSR (Corporate Social Responsibility) Greening Program to Increas The Positive Image of PT Djarum Kudus. PT Djarum Kudus provides CSR Greening programs to the community to enhance the positive image of the corporate. By the CSR program, the company can show the concern for the community and the surrounding environment, so it occurs a harmonious relationship between…